Σελίδες

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Review:Nivea BB Cream.

Hello Beauties!
Εύχομαι να ειστε όλες όμορφες και όλες πολυ καλα,ίσως αν και λιγο καθυστερημενα αλλα ποτε αργα ενα review λιγο ποιο παλιο απο το καλοκαίρι,ετοιμάζεται και ενα post με ολα τα προϊόντα που χρησιμοποίησα το καλοκαιράκι μιας και η διακοπές μας κράτησαν μακριά απο της αγαπημένες μασ συνηθειες και ετσι έχουν μαζευτεί αρκετά προϊόντα για review,αλλα ας ξεκινήσουμε..
Ενα προϊόν που με έβαλε σε δίλημμα γιατι ειχε πολλα θετικά ως σκεύασμα αλλα ειχε και καποια αρνητικά,ειναι η BB Cream απο την Nivea 5 σε 1 ενυδατική κρέμα ομορφιάς,που ειναι εμπλουτισμενη με προβιταμίνες Β5 και μεταλλικά στοιχεία.
Η Nivea BB (blemisb balm) Cream παρουσιαζεται ως μια ενυδατική κρέμα με μια ελαφριά κάλυψη make-up και ετσι ειναι εχει μια αρκετά καλη κάλυψη για bb cream καλύπτει πολυ καλα της τυχόν ατέλειες (πανάδες,κηλίδες,μαύρους κύκλους,πόρους) αφήνει ομοιόμορφη όψη,έχει μια αρκετά καλή ενυδατώσει και τελος μια ικανοποιητικη κάλυψη για τον ηλιο με spf 10,βέβαια στα συν της ειναι και η τιμή μονο 7,50euro τα 50ml και μπορείτε να την προμηθευτείτε σε ευρέως καταστήματα.
Αυτα ηταν τα θετικά ας δούμε και λιγο τα αρνητικά τωρα μιας και υπάρχουν λίγα και είναι καλό να τα επισημαίνουμε,η κάλυψη της ειναι αρκετά καλή αλλα το προϊόν βγαίνει σε 2 αποχρώσεις την light και medium,αγόρασα την light γιατι αν και καλοκαίρι και ειχα μαυρίσει στο δείγμα ηταν αρκετά σκούρα η απόχρωση της οποτε θεώρησα οτι θα μου ειναι εντάξει ελα όμως που δεν ήταν.
Απλώθηκε πολυ εύκολα αλλα δεν έλεγε με τίποτα να την απορρόφηση το δέρμα μου με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια στρώση σαν μάσκα που ειχε αρκετά μεγάλη διαφορά απο τον λαιμό μου και να φανταστείτε οτι την χρησιμοποίησα καλοκαίρι που ήμουν είδει αρκετά μαυρισμένη,το καλοκαίρι δηλαδή δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί γιατι ειμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη οπότε κρίμα!, ισωσ αν έβγαινε σε άλλες αποχρωσεις να την ξαναπροτιμήσω.

Αυτά ειχα να σας πω θεωρώ οτι δεν ειναι κακή αγορά για κορίτσια που εχουν ποιο σταρένια επιδερμίδα γιατι εχει αρκετά καλή κάλυψη σε make-up αλλα και ενα καλο spf για τον ήλιο επισης και μια αρκετά καλή τιμή για μια ποιο καθημερινή επιλογή.

Εσείς την έχετε δοκιμάσει;Αν ναι ποια είναι η άποψη σας;
Περιμένω σχόλια..
Σας φιλώ!!!
Basilikh.

20 σχόλια:

  1. Δεν έχω ακούσει πολλά καλά σχόλια για την συγκεκριμένη bb cream να σου πω την αλήθεια γι'αυτό και προσωπικά δεν την δοκίμασα ποτέ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια claire μου και εγω απο περιέργεια την αγόρασα για να την δοκιμάσω μιας και ως τιμη ειναι αρκετά ελκυστική.

      Διαγραφή
  2. Εγω εχω την medium και μου αρεσει το αποτελεσμα της, την οποια τον χειμωνα δεν θα τολμουσα να την φορεσω ειναι αρκετα σκουρα αποχρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φαντάζομαι ελευθερία μου εδω ειναι αρκετα σκουρα αποχρωση η light και δεν μου κανει συγουρα για χειμωνα,αλλα εχει αρκετα καλη ενυδατωση και αφηνη πολυ ωραια αίσθηση στο δερμα.

      Διαγραφή
  3. Θα θέλαμε να την δοκιμάσουμε..<3
    Αν σε ενδιαφέρειη μόδα και η ομορφιά θα χαιρόμασταν πολύ να μας ακολουθήσεις..
    http://chicates.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας τιν προτεινω να την δοκιμάσετε ίσως να ταιριαζει στον τυπο του δερματος σας.
      εχω γινει ηδη μέλος στο blog σας.

      Διαγραφή
  4. ειχα δοκιμασει μια bb της Nivea σε δειγμα αλλα ηταν πολυ λιπαρη για το δερμα μου..θα την ψαξω ομως αυτη γτ μου αρεσε το χρωμα..πολυ ωραιο ποστ

    Vaso by mybeautymap.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Vasilikh μου σε ευχαριστώ πολυ ναι ειναι αρκετά λιπαρή και για το δικο μου δέρμα ίσως αν ξανακοιταξουν την σύνθεση να γίνει καλύτερη.
      φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Τη δοκίμασα κι εγώ την light, αλλά γι'αυτόν ακριβώς το λόγο που είπες την έδωσα στη μητέρα μου.. Παρ'ολ'αυτά και στη μαμά μου φάνηκε πολύ σκουρόχρωμη.. Επίσης μου φάνηκε κάπως παχύρευστη.. Πάντως έχει όντως όντως καλή τιμή.. Ελπίζω να τη βελτιώσουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Auτο ελπίζουμε γιατι πραγματικά ειναι πολυ καλο προϊών αλλα χρειάζονται βελτιώσεις.
      φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο review!!!!!!!!!!!!!!!Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αυτό το προιόν!
    Μάρω από http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν την έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα αλλά θα κάνω μια δοκιμή...πολύ ωραίο ποστ <3... Σία από beautylosophy.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω σια μου,αμα τυχει και πεσει στα χερια σου θα ηθελα να ακουσω την γνωμη σου.
      πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  8. Το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ με τις bb! Εχω πολύ ανοιχτή επιδερμίδα και όλες καταλήγουν να φαίνονται πορτοκαλί επάνω μου:/ Προς το παρόν χρησιμοποιώ την bb της garnier αλλά και αυτή το ίδιο πρόβλημα μου δημιουργεί!
    mintfloraldiary.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω και εγω το ιδιο ακριβως προβλημα γιαυτο ειμαι σε ερευνα για νεα αγορα bb που ισωσ να με ευχαριστησει τοσο σε χρωματικη αποδοση αλλα και σε τιμη.
      φιλακια.

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίο blog..αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου.
    alldaybeautiful.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή