Σελίδες

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Αγαπημένα για τον μήνα Ιανουάριο.

Κούκλες μου,τι κάνετε;
Έφτασε η ώρα για τα Αγαπημένα του Ιανουαρίου!,δεν έχω πολυ χρόνο γιατι αυτές της μέρες όπως ίσως να ξερετε κάποιες που με παρακολουθούν σε facebook και twitter ότι αποκτήσαμε και ένα δευτερο σκυλάκι στο σπίτι και γίνετε όπως καταλαβαίνεται λίγος πανικός στο να προσαρμοστεί, και γιαυτό πρέπει να είμαι από πάνω και να το προσέχω συνέχεια, αλλά μην σας ζαλίζω άλλο θα μαθαίνετε και θα βλέπετε αρκετές φώτο από της 2 κούκλες μου εν καιρώ.
Τα προϊόντα αυτό τον μήνα αυξήθηκαν κατά ένα περίεργο τρόπο (ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ) και πραγματικά δυσκολεύτηκα στο να επιλέξω, μπορώ να πω ότι δοκίμασα αρκετά κάποια με ενθουσίασαν πολυ και κάποια αλλά όχι τόσο, βέβαια έμεινα και πιστή σε αυτά που δεν αποχωρίζομαι ποτέ.
Ας δούμε λοιπόν αυτά που χρησιμοποίησα περισσότερο:

Neautrogena Makeup Remover cleansing towelettes (Τα προμηθεύτηκα από το online φαρμακείο σύντομα review με της αναλυτικές αγορές μου).
Body Shop Tea Tree Cleansing wipes & Tea Tree oil (Πρόσφατες αγορές από το body shop).

Neautrogena Visibly Clear pink grapefruit facial wash (Τα προμηθεύτηκα απο το online φαρμακείο σύντομα review με της αναλυτικές αγορές μου).

Pantene pro-v aguia light Shampoo & Conditioner.
Deluxe Κρέμα Σώματος & Αφρόλουτρο Απολέπισης (Το προμηθεύτηκα από το lidl και με ενθουσίασαν θα κάνω ενα ξεχωριστώ review).

San Francisco Body Butter Mandarin (Αγαπημένο προϊόν απο sait του εξωτερικού).
Neutrogena formule norvegienne lip stick.(Ότι πρέπει για τα σκασμένα χείλη μου).

Fond de Teint Revlon colorstay spf 6.
Powder Stay Matte Rimmel.

 Inglot Paleta 10 color nude αποχρωσεις (Λατρεύω την συσκευασια του αλλά και την χρωματική απόδοση του).

Essie: recessionista,plumberry,stylenomics(Είναι τα 3 αγαπημένα μου βερνίκια γιαυτό τον μήνα αλλά και για ολο το χειμώνα).
Erre Due Blushes cheek&heek 12.

Coco chanel Mademoiselle eau de parfum 100ml. (Το λατρεύω!!!).
Body Shop Love etc eau de parfum 30ml (Με τρελενη η λουλουδάτη μυρωδιά του).
Και για το τέλος άφησα ένα προϊόν που αγόρασα πρόσφατα και κοντεύω να το τελειώσω κιόλας,
Body Shop Home spray pomegranate&rasberry (Η μυρωδιά του μου θυμίζει άνοιξη).

Αυτά απο μένα κοριτσάκια μου , μπορεί να καταλάβατε οτι δεν ήταν πολλα τα προϊόντα που αφορούν το μακιγιαζ αλλα επένδυσα σε προϊόντα περιποίησης που ήθελα να δοκιμάσω πολυ καιρό και μια και η ευκαιρίες στο να τα αποκτησω ηταν δελεαστικότατες δεν άντεξα.

Φιλακια Πολλα!!!

7 σχόλια:

  1. Τέλεια :) Να μας ενημερώσεις για το online φαρμακείο σίγουρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχχχ όλα είναι τόσο τέλεια,έχεις δίκιο να τα αγαπάς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστω πολυ πολυ, Ariadni μου ετοιμάζω πολυ σύντομα post με της αγορες απο το online φαρμακείο που εμεινα πολυ ευχαριστημένη.
    Χαρα μου ειναι πολυ ωραια προϊόντα και πολυ καλεσ η τιμές τούς προτίμησα αυτη την φορα να σπαταλισω τα χρηματα μου σε αγορές περιποιησης και μπορω να πω οτι το ευχαριστήθηκα πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το άρωμα από Chanel το έχω κι εδώ,είναι υπέροχο! :) Η Neutrogena γενικώς είναι πολύ καλή μάρκα,είχα πάρει πριν 2 χρόνια καθαριστικό/απολεπιστικό προσώπου ενάντια στα στίγματα και τα είχε εξαφανίσει όλα!Ήταν όμως αρκετά σκληρό για την επιδερμίδα μου και το σταμάτησα..Ωραίες επιλογές! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το chanel ειναι ενα απο τα πολυ αγαπημενα μου αρωματα που κραταει ωρεσ πανω μου και ειναι πολυ αισθησιακο,εχεισ δικιο για την Neutrogena ειχα αγορασει και εγω παλια ενα προιον για απολεπιση και ηταν λιγο σκληρο αλλα αρκετα αποτελεσματικο αλλα σε γενικεσ γραμες ειμαι πολυ ικανοποιημενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Moυ αρέσουν πολύ τα βερνίκια σου και η παλέτα με τις σκιές...Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. agapw coco mademoiselle!!
    molis anakalupsa to blog sou kai m'aresei polu!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή