Σελίδες

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

D.I.Y-> Ενυδατικό Scrub Χειλιών με 2 προϊόντα.

Γεια σας Κοριτσάκια μου όμορφα,πως ειστε; πιστεύω όλες πολυ πολυ καλά όπως και εγώ.
Είμαι πολυ χαρούμενη γιατι έχω αρχίσει να πραγματοποιώ κάποιους απο τους στόχους που έβαλα για το 2013 ένας από αυτούς; να αφιερώνω περισσότερο χρόνο στο αγαπημένο μου blog να κάνω πολυ ποιο συχνά post με πολλα και ενδιαφέροντα θέματα και για να σας δώσω μια ιδέα θα προσπαθώ κάθε μήνα να υπάρχουν 3-4 make up tutorials,3-4 reviews που θα αφορούν νέα προϊόντα ή πολυ αγαπημένα 
μου,
1 ή και 2 θέματα ομορφιάς ποιο εξιδανικευμένα, nail art,Outfit look,Τα αγαπημένα του μήνα βέβαια αλλά και το D.I.Y Beauty δηλαδή πράγματα που μπορείς να τα κατασκευάσεις μόνη σου στο σπίτι με οικιακά προϊόντα.
Και ιδού και το θέμα ένα θαυματουργο για τα χείλη ενυδατικό scrub που θα κάνει τα χειλάκια σας βελούδο και ιδικά τώρα που κάνει κρύο ξεφλουδιζουν, ξηραίνονται και ταλαιπωρούνται τόσο πολυ.

Τα 2 μόνο υλικά που περιεχέι είναι πρόκληση να το φτιάξουν και τα κοριτσάκια που βαριούνται πάρα πολυ....
Θα χρειαστείτε:
1 1/4 Κουταλιά της σούπας Ελαιόλαδο(Εναλλακτικα και αμυγδαλέλαιο).
2 Κουταλιές της σούπας ζάχαρη λεύκη (Για ποιο δύσκολη περιπτώσει χρησιμοποιήστε μαύρη ζάχαρη).
 Τοποθετούμε την ζάχαρη σ'ένα μπολ και ρίχνουμε το ελαιόλαδο ανακατεύουμε πάρα πολυ καλά να γίνει ένα ομοιογενές μιγμα αν σας βγει πολυ υγρό προσθέστε λίγη ζάχαρη ακόμα και το αντίστοιχο σε ελαιόλαδο αν σας βγει πολυ στεγνό.
Το προϊών το τοποθέτησα σε ένα μπολάκι με καπάκι, το εφαρμόζω πρωί αλλά και βράδυ κάνοντας ελαφρύ μασάζ στα χείλη μου και ξεπλένω αρκετά καλά, ύστερα τοποθετώ μια επικάλυψη από βαζελίνη για να συγκρατήσει όλη την διαδικασία και να φυλακίσει την ενυδατωση.


Εσείς χρησιμοποιείτε κάποιο scrub χειλιών;
Περιμενω της απαντήσεις σας.
Φιλακια Πολλα.


2 σχόλια: