Σελίδες

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Top10 Lipstick of Winter 2012-2013

Γεια σας Αγαπημένες μου,τι κάνετε;
Εγώ είμαι καλά και πιστεύω να ειστε και εσείς όμορφες, και πάντα χαμογελαστές, αλλά ένα όμορφο χαμόγελο συνδυάζεται πάντα ή σχεδόν πάντα με τον κατάλληλο χρωματισμό στα χείλη μας που θα τα ανάδειξη ακόμη περισσότερο, έτσι και το σημερινό post έχει να κάνει με τους νέους τόνους στα κραγιόν για τον χειμώνα 2012-2013. Κάνοντας όμως μια μικρή έρευνα τόσο στο internet αλλά και σε κάποια καταστήματα βρέθηκα προ εκπλήξεως διότι αντί να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα και να μπορώ να διαλέξω γίνανε ακόμα ποιο μπερδεμένα μέσα στης τόσες αποχρωσεις που υπάρχουν έτσι και εγώ δεν αγόρασα τίποτα έως ότου έστω να τα ξεκαθαρίσω λίγο στο κεφάλι μου, αλλά σκέφτηκα κάτι που ίσως να βοηθήσει εκτός από μένα και άλλες φίλες μου να αντιμετωπίζουν το ίδιο προβληματισμό για το τι ειδους αποχρώσεις να διαλέξουν να στολίσουν τα χείλια τους για τον φετινό χειμώνα.
Παρακάτω θα τα δούμε ποιο αναλυτικά με βάση πάντα την δικιά μου άποψη στο θέμα , επίσης θα ήθελα να ξεκαθαρίσω οτι η μάρκες απο τα προϊόντα είναι απλά και μόνο ενδεικτικές και της επέλεξα για της αποχρωσεις και μόνο στην αγορά θα βρείτε πάρα πολλες ίδιες αλλά και παρόμοιες με αυτές που κυμαίνονται σε διάφορες τιμές.


Οι Παραπάνω εικόνες παρουσιάζουν της αποχρωσεις που κυριαρχούν στην αγορά αυτή την στιγμή θα δούμε λοιπόν σίγουρα της Nude που ξεκινάνε από την ποιο σκούρες έως την ποιο ροζέ,της κόκκινες που υπάρχουν από της ποιο ανοιχτές έως της αρκετά μπορντό , επίσης το νέο Trend είναι η τόνοι σε μώβ ή καλύτερα μελιτζανή όπως την λέω και εγώ είναι πραγματικά μια αποχρώσεις που την θέλω και σίγουρα θα την αποκτησω τώρα για τα Χριστούγεννα.
Πιστεύω να σας άρεσε και να βοήθησα ειδικά αν ήταν κάποιες μπερδεμένες σαν και εμένα, θα ήθελα επίσης να με συγχωρήσετε αν δεν έχω γίνει κατανοητή σε κάποια σημεία αλλά το έγραψα γρήγορα γιατι σήμερα έχω γενέθλια και δεν είχα πολυ χρόνο στην διάθεση μου αλλά δεν ήθελα να μην postaro και κάτι. Ακόμα να μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό που τρέχει γιατι σε περίπου 1 ωρίτσα θα ανακοινώσω νικήτρια στο post http://beautylandsecrets.blogspot.gr/2012/12/giveaway.html οπότε έμεινε λίγη ώρα ακόμα για όποια θα ήθελε να λάβει μέρος.

Σας φιλώ γλυκά κουκλίτσες μου.

                                    

2 σχόλια:

  1. to mwv san xrwma de to exw dokimasei pote... isws na to kanw fetos.... :)xronia polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. eida oti egines melos tou blog mou kai pragmatika xairomai pou i periergia mou me efere sto diko sou!pragmatika einai ena apo ta agapimena mou!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή