Σελίδες

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Mini Αγορές & Review.

Hello my beauties
Τι κάνουν τα κοριτσάκια μου; πιστεύω να ειστε όλες καλά και πάντα όμορφες, σήμερα λοιπόν έκανα μια βόλτα στα μαγαζιά και μιας και μου έλειπαν μερικά πράγματα μπήκα στα hondos center και έκανα κάτι mini αγορές, επισης παρατήρησα ότι υπήρχαν πολλα πακέτα δώρον δηλαδή ολοκληρωμένα πακέτα σε οικονομικές τιμές όπως (Bioten, αρώματα,Nivea, αρώματα κ.τ.λ) που μερικά άξιζαν τον κόπο να τα αγοράσεις αλλά δυστυχώς δεν κράταγα αρκετά χρήματα πάνω μου και δεν αγόρασα κάτι από αυτά αλλά θα ξαναπεράσω μια βόλτα προς τα Χριστούγεννα γιατι σίγουρα θα πάρω κάτι και για μένα αλλά και για δωράκια. Πίσω στης αγορές όμως:

Πρώτη αγορά ήταν ένα βερνίκι νυχιών από την seventeen το συγκεκριμένο το ήθελα γιατι το χρησιμοποιώ για να κάνω το γαλλικό ,η seventeen έχει βγάλει μια σειρά με διαφόρους τόνους για γαλλικό μανικιούρ αλλά ποιο ανοιχτά και αλλά ποιο σκούρα.
(Yellow out clear coat- 6,60euro).
Δεύτερη αγορά που με έκανε να χαρώ πάρα πολυ γιατι ήθελα πολυ καιρό να τα δοκιμάσω αλλά δεν τα έβρισκα είναι τα αρώματα χύμα που βγαίνουν σε πολλες μάρκες κυρίως γνωστές αλλά και σε ποιο κλασικές όπως η βανίλια, είχε λοιπόν το stand πολλα καινούργια και δεν κρατήθηκα και αγόρασα 2 το ένα είναι το (lady million-paco rabanne) ένα πολυ γλυκό και αισθησιακό άρωμα,  το συγκεκριμένο είναι ένα από τα πολυ αγαπημένα μου το έχω αγοράσει και στην κανονική του εκδοχή και είπα να το πάρω και σε αυτή με σκοπό να το έχω στην τσάντα μου διότι είναι πολυ βολικό μέγεθος και χωρις φόβο να μου σπάσει γιατι είναι πλαστικό,το δευτερο είναι το (Ultra violet -pacco rabanne) ένα πολυ λουλουδάτο άρωμα όπως λέει και το όνομα του βιολέτα αλλά και λίγο βαρύ ώστε να μπορεί  να φορεθεί άνετα και τον χειμώνα. Το κάθε μπουκαλάκι είναι 30ml και κοστίζει 3,99 το ένα.
Και τελευταία αγορά αφορά τα μαλλάκια μου τα ταλαιπωρημένα, ψάχνοντας μια μάσκα εντατικής θεραπείας η πωλήτρια του καταστήματος,  μου πρότεινε την συγκεκριμένη μάσκα είναι από την faipa και λέγεται eko line-semi di lino είναι 1000ml και κοστίζει περίπου 9euro και νωμιζο οτι ειναι πολυ μα πολυ συμφερουσα, την δοκίμασα σήμερα για πρώτη φορά την άφησα στα μαλλιά μου 10' και τα ξέπλυνα σαν πρώτη εντύπωση ήταν πάρα πολυ καλή πολυ ωραίο άρωμα που διαρκεί και μετά την θερμότητα στα μαλλιά (που συνήθως δεν γίνεται)  και τα αφήνει πάρα πολυ μαλακά και εύκολα στο ίσιωμα, βέβαια για ποιο ολοκληρωμένη άποψη θα χρειαστεί να την δοκιμάσω αρκετό καιρό οπότε στο μέλλον αν όλα είναι όπως δείχνουν να περιμένετε ένα ποιο αναλυτικό review.
Το άλλο προϊόν που πήρα για να χρησιμοποιήσω στα μαλλιά μου είναι το conditioner από την dove,το συγκεκριμένο το δοκίμασα σε δειγματακι και μου φάνηκε αρκετά καλό και είπα να το πάρω να το δοκιμάσω και έτσι έγινε οπότε δεν έχω συγκεκριμένη γνώμη αλ
λά μπορώ να πω ότι μυρίζει υπέροχα , επίσης η τιμή ήταν περίπου στα 3euro.

Αυτές ήταν η αγορές μου δεν ήταν πολλες αλλά ήθελα να σας τα δείξω, αγόρασα νομίζω προϊόντα που θα μου είναι χρήσιμα και δεν έδωσα τσάμπα τα λεφτουδάκια μου ,που της μέρες μας είναι σημαντικά ,τα προϊόντα που θα σας πρότεινα είναι όλα...!!! αλλα τα κυριότερα τα 2 αρωματακια που αν τα βρείτε δοκιμάστε τα από περιέργεια και μόνο θα διαπιστώσετε οτι αξίζει ο κόπος.

Σας φιλάω γλύκα κούκλες μου.


4 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρον φαίνεται το nail care της seventeen! Είναι πολύ άσπρο πάνω στα νύχια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οχι μαρινακι μου,ειναι ακριβως για γαλλικο δηλαδη λευκο αλλα αρκετα ανοιχτο σε σχεση με τον ασβεστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραίο post με γεια ... τα αρώματα και ψήνομαι να τα δοκιμάσω είναι αρκετά οικονομικά .καλο βράδυ. α... και καλα κάνεις ... πρέπει να παίρνουμε μόνο αυτα που είναι απαραίτητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ κούκλα μου,τα αρώματα πραγματικά τα εχω καταευχαριστηθη και σκέφτομαι να πάρω αλλα δυο μιας και εχει τεράστια ποικιλια και ειναι και πανφτηνα οποτε τελεια ευκαιρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή