Σελίδες

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Το πρωτο μου Giveaway!!!!

Κοριτσάκια μου,τι κάνετε; 
Εγώ είμαι πολυ χαρούμενη γιατι σήμερα το πρωί ανοίγοντας να ενημερωθώ για το blogs μου είδα ότι έχουμε φτάσει τα 100 μέλη και πραγματικά ενθουσιάστηκα γιατι ήμουν στην σκέψη να κάνω ένα μικρούλη giveaway για της φίλες μου και να τους χαρίσω ένα δωράκι με όλη μου την αγάπη όταν θα φτάσω τα 100 και έτσι λοιπόν να το,το αγόρασα και είμαι έτοιμη να το προσφέρω.
 Aν λοιπόν είχατε προσέξει σε προηγούμενο post μου και ποιο συγκεκριμένα στα αγαπημένα του μήνα Νοεμβρίου ένα από τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο είναι το ροδακινί ρουζ του Κορρές, είναι μια απόχρωση υγείας για όλες της επιδερμίδες και για όλες της ηλικίες και είναι ένα από τα αγαπημένα μου, και αν θέλετε να γίνει και ένα και από τα δικά σας ή είναι και θέλετε να το αποκτήσετε πρέπει να κάνετε τα εξής,
ΒΗΜΑΤΑΚΙΑ:
1.Να γίνεται μέλη στο blog μου(αν δεν ειστε ήδη μπορείτε να γίνεται πολυ εύκολα πατώντας το κουμπάκι που λέει ''Γίνετε μέλη σε αυτό τον ιστότοπο'').
2. Αφήστε ένα σχόλιο σε αυτό το post με το email σας και το username και επίσης και τον λόγο που θέλετε να το δοκιμάσετε ή οτιδήποτε άλλο.
Ο διαγωνισμός ξεκινάει από σήμερα 7 Δεκεμβρίου 2012 έως και 11 Δεκεμβρίου του 2012 και ώρα 16:00 μμ. από την στιγμή που θα ανακοινώσω την νικήτρια θα της στείλω email και θα περιμένω να μου απάντηση μέχρι την επόμενη μέρα την ίδια ώρα που έληξε η κλήρωση αν δεν απαντήσει θα επαναλάβω την κλήρωση και θα έχουμε νέα νικήτρια γιαυτό κοριτσάρες μου τον νους σας.





Καλή επιτυχία σε όλους!!!
Πολλα φιλάκια.

                                             BASILIKH.

ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΟΛΙΣ ΕΓΙΝΕ Η ΚΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ Η ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΡΟΥΖ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ KORRES 
Η ΤΥΧΕΡΗ ΕΙΝΑΙ:
Η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΑΚΗ (gfc:maria xatzaki - email:mariaxatzaki@gmail.com)
   ΣΥΝΧΑΡΙΤΗΡΙΑ!!!
Περιμένω απάντηση στο email που σου έστειλα μέχρι αύριο την ίδια ώρα αν δεν έχεις απαντήσει είμαι αναγκασμένη δυστυχώς να επαναλάβω την κληρώσει.
Όσο για τα υπόλοιπα κοριτσάκια μου που δεν κέρδισαν να είναι σίγουρες ότι θα έρθουν και άλλα giveaway ακόμη καλύτερα οπότε θα ξαναεχουν την ευκαιρία.
Πολλα Πολλα φιλάκια και σας ευχαριστώ όλες για την συμμετοχή σας.     
BASILIKH.

20 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια! Να τους χιλιασεις! Δεν εχω δοκιμασει ρουζ απο Κορρες αλλα γενικα εχω ακουσει θετικα κ θα ηθελα να το δοκιμασω.
    Anthoula Louka
    anthi1610@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. marakicious
    e-mail marakicious@gmail.com

    εχω τρελα με τα ρουζ ειδικα τα ροδακινι. αυτο τον καιρο ψαχνω την ιδανικη ματ αποχρωση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητηρια!!!
    Ευχαριστουμε πολυ για το δωρακι!!!
    Θελω να το δοκιμασω γιατι λατρευω τα προιοντα Κορρε!!!
    gfc: Eleftheria S.
    email: eleftheraki0000@gmail.com


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστούμε πολύ! Θέλω να το δοκιμάσω γιατί είμαι πολύ ευχαριστημένη απο όσα προιοντα του Κορρέ έχω!
    gfc: Sofia Gni
    emai: sg.9319@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. gfc :sissy venetou
    email: prettyshinycupcake@gmail.com
    Συγχαρητήρια να τους χιλιάσεις!!
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για τους 100 followers!!! :)
    Θα ήθελα να το δοκιμάσω γιατί αν και έχω δοκιμάσει πολλά προιόντα απο Κορρέ το ρουζ του δεν το δοκίμασα ποτέ!

    GFC: Vasiliki
    email: rodanthos@astrolabos.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βασιλική μου, συγχαρητήρια για τους followers!!! Σου εύχομαι να τους 1000σεις!!! Δεν έχω δοκιμάσει προιόντα του Κορρε και θα ήθελα να δοκιμάσω!!

    Gfc: MaRw MoRena
    Email: Morena_20@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. such a nice blush *_* your blog is very good and interesting <3 im glad if you visit my blog, too <3

    GFC: beauthi
    email: beautiful_lan@hotmail.de
    xx
    beauthi.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τωρα το είδα το giveaway σου τυχαια απο το twitter.Τελειο δεν εχω ξαναδοκιμασει ρουζ απο την σειρα του κορρε και θα ηθελα πολυ.
    gfc:maria xatzaki
    email:mariaxatzaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. gfc : GIWTAZOUZOU
    email: giwtoulini_92@yahoo.gr
    pote 3ana dn exw dokimasei rouz ths korres opote makari na kerdisw!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Vasilikimou eyxaristw gia tin eggrafi kai tin prosklisi. Agapw Korre gia pollous logous.Eixa dokimasei palia rouz alla se ena apalo roz kai de fainotan sxedon katholou.To rodakini pou dialexes einai agapimeno xrwma...Wraio giveaway kai sygxaritiria gia tous Followers sou. CaramelandCandles1@gmail.com
    CaramelandCandles

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βασιλική συγχαρητήρια για τους 100 και εύχομαι να γίνουν 1100! Σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου στο blog μου! Μιας και είμαι σε αναζήτηση για ρουζ θα ήθελα να δοκιμάσω από Korres! Ευχαριστούμε για την ευκαιρία!!!
    GFC: ΜΑΡΙΑ Π. (BeautyGirl)
    e-mail: marizavon@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Βασιλική και συγχαρητήρια για του 100+ followers και εύχομαι πραγματικά τα καλύτερα!!! Είμαι και εγώ σε αναζήτηση ρουζ όπως και η φίλη Μαρία αποπάνω και τι καλύτερο ένα από μία τόσο αγαπημένη εταιρεία! Ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία και καλή τύχη σε όλες τις κοπέλες!
    GFC: Anastasia Paraskevopoulou
    e-mail: chazlp1989@hotmail.com
    http://ginaikologies.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Micro Hysteria
    email: annamusemc@gmail.com

    Συγχαρητήρια για τις φόλοουερς! Να τις χιλιάσεις!!
    Θα χαιρόμουν τόσο αν κέρδιζα γιατί πρώτη φορά συμμετέχω σε διαγωνισμό και επίσης λατρεύω κορρές <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εχω ήδη το πορτοκαλι και το λατρευω!
    Θα ηθελα να δοκιμασω και αυτο
    Penny Zafeiraki
    penzaf@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νομίζω ότι ταιριάζει σε όλες και επίσης είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα γιατί σου δίνει το χρώμα της υγείας.
    ThaliasBeautystories
    thalouvito@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. i love korres!!!!
    gen emman
    makeupaholic(a)hotmail(dot)gr
    http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κοπέλα μου συγχαρητήρια για τα 100 μέλη που αυτή τη στιγμή είναι ήδη 106 !!! Είμαι και εγώ σε αναζήτηση ρουζ και μιας και μου τελείωσε το δικό μου και έχω ακούσει τα καλύτερα για τα ρουζ Korres θα ήθελα να το δοκιμάσω αυτό !!!
    GFC: Ifigeneia Lazaridi
    e-mail: ilazaridi@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. o lhgei aurio isa p prolaba xixi! :D polu omorfo giveaway! euxaristoume! agapao th korre k thelo polu na kerdiso!
    mail: maggiedepp@hotmail.com
    gfc: maggie depp
    blog: http://maggiedeppetf.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. isa isa pou prolavainw!!!
    ta tous xiliaseis tous followers sou!!!!:)
    agapame korre!!!!kalh epityxia!!!
    fashionsylvie@gmail.com
    sylvie and maria!!!!
    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή