Σελίδες

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Αγαπημένα για τον μήνα Νοέμβριο.

Κούκλες μου,τι κάνετε;
 Καλό μήνα σε όλες, Εύχομαι να ειστε ,όλες καλά, ξέρω χάθηκα αυτές της μέρες αλλά δεν φταίω εγώ αλλά μια αναθεματισμένη αμυγδαλίτιδα που με ταλαιπωρούσε σε ρυθμούς 40 πυρετού όλοι την εβδομάδα οπότε ήταν πραγματικά αδύνατο να βρω την δύναμη ώστε να συγκεντρωθώ και να γράψω post αλλά πήρα μια πολυ γερή αντιβίωση με συνδυασμό με ένεσης (καταλαβαίνεται τη περνάω και ευτυχώς είμαι αρκετά καλύτερα, γιαυτό είπα να επανορθώσω και να περάσω μια εβδομάδα πολυ-πολυ δημιουργική και να την αφιερώσω στο blogs μου και στης φίλες μου και έτσι λοιπόν ας ξεκινήσουμε με τα αγαπημένα για το μήνα που μας πέρασε.
Τα 4 πρώτα είναι τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο τον μήνα που πέρασε για την περιποίηση του σώματος αλλά και του προσώπου μου, δηλαδή ποιο αναλυτικά για το σώμα μου χρησιμοποίησα στην κρέμα σώματος και εντατικής φροντίδας 7 ημέρες από την garnier την τοποθετώ κύριος μετά το μπάνιο μου είναι αρκετά απορροφητική και με ωραίο άρωμα,
για το πρόσωπο μου τώρα χρησιμοποίησα τα υπόλοιπα 3, το eye-roll on από την garnier τι να πω γι'αυτη την κρέμα ματιών απλά την αγαπάω και σίγουρα όταν τελειώσει θα την ξαναγορασω, επόμενο προϊόν είναι η τονωτική λοσιόν από την nivea pure&natural μου την πρότεινε μια φίλη μου, το έχω μια εβδομάδα πάνω κάτω δεν έχω ακόμα ολοκληρωμένη άποψη αλλά μέχρι στιγμής είναι καλή λογικά θα κάνω Review για το συγκεκριμένο αλλά και για όλη την σειρά οπότε αναλυτικότερα εκεί,και τελευταίο προϊόν για την περιποίηση προσώπου οπού είναι και το αγαπημένο μου από την nivea και αυτό είναι το lipοsan με γάλα και μέλι και μόνο που το μυρίζω μου φτάνει το έχω συνέχεια στην τσάντα μου, αφήνει στα χείλια ένα στρώμα ενυδάτωσης που κρατάει για ώρες και είναι τόσο τέλειο, αν έχετε σκοπό να επενδύσετε σε ένα lip balm ή ένα liposan γι'αυτό τον χειμώνα σας το προτείνω ανεπιφύλακτα.
6 διαφορετικά προϊόντα χρησιμοποίησα για το μακιγιάζ μου στον μήνα που μας πέρασε,
Ρουζ από τον Κορρές είναι η πρώτη φορά που αγόρασα πήρα την απόχρωση ροδακινί και αν την περίμενα ποιο έντονη είναι αυτό το χρώμα της υγείας που μπορεί να συνδυαστεί με τα πάντα από ότι καταλαβαίνεται το έλιωσα και θέλω να πάρω και άλλες αποχρωσεις,επισης το ρουζ το συνδύαζα με μια παλετίτσα από τα h&m από φυσικούς αλλά και σκούρους τόνους του καφέ που την φόρεσα με τους ποιο φυσικούς τόνους για της πρωινές ώρες αλλά και τους σκούρους τόνους με περισσότερη ένταση των χρωμάτων για την βραδινή μου έξοδο, βέβαια όλα αυτά χωρις το Fond de tent δεν λένε τίποτα έτσι και εγώ χρησιμοποίησα ένα από την Seventeen το time+plus που το έβαζα όταν ήμουν 15 χρονών και είχα ξεχάσει πόσο καλό και καλυπτικο είναι και έτσι το ξανά έφερα στην επιφάνεια, επόμενο είναι η μάσκαρα από την avon η spectra lash είναι μια μάσκαρα με ικανοποιητικά αποτελέσματα αλλά σε άτομα χωρις πρόβλημα στης βλεφαρίδες δηλαδή αν έχεις φυσιολογικές τότε είναι μια χαρά αλλά αν δεν είναι φυσιολογικές και δυσκολεύεστε να της φτιάχνεται δεν την προτείνω είναι καλή αλλά όχι τόσο για σας κατά την γνώμη μου βέβαια κατά τ'αλλα και πολυ έντονο μαύρο χρώμα έχει και αρκετή διάρκεια,και άφησα για τελευταίο ένα καινούργιο σχετικά lip gloss από την jordana ονομάζεται'' lip out loup super sihhy gloss'' και είναι το (pink-nude) δεν είναι έντονο σε παραπέμπει σε ποιο φυσικούς τόνους και αν και διαφημίζεται ότι έχει πολυ γυαλάδα δεν είναι τόσο αλλά κρατάει και αυτό πολλές ώρες βέβαια με κάποια ανανέωση πάντα αλλά είναι αρκετά οικονομικό και βγαίνει και σε παρά πολλές αποχρωσεις.

Αυτά ήταν τα αγαπημένα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο τον μήνα Νοέμβριο, πιστεύω η φώτο να είναι αναλυτικές αλλά αν θέλετε κάποια πληροφορία ή κάποια τιμή για κάποιο μπορείτε να μου αφήσετε σχόλιο,επισης θα ήθελα να σας ενημερώσω φίλες μου ότι είμαι στην προετοιμασία του facebook του blogs και σε λίγες μέρες θα είναι έτοιμο και θα μπορουμε να επικοινωνούμε και από κει και να μοιραζόμαστε ακόμα περισσότερα.

Ποια είναι τα δικά σας πολυχρησιμοποιημένα προϊόντα για το μήνα Νοέμβριο;

Σας φιλώ.

                                                          

1 σχόλιο: