Σελίδες

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Κρύο; Καιρός για Body Butter.

Hello my beauties.
Όλες έχουμε αδυναμίες και εμείς η γυναίκες έχουμε πολλής περισσότερες από τους άντρες μπορεί να έχουμε αγάπη σε πολλα πράγματα  μια από της δικές μου αγάπες είναι η κρέμες σώματος,μου αρέσει  να φοράω συνέχεια και να της δοκιμάζω σε πολλές μορφές,τα τελευταία χρόνια όμως έχω κολληση με τα body butter από τα body shop, ιδιαίτερα το χειμώνα που το δέρμα μας αφυδατώνεται και χρειαζεται περισσότερη ενυδατωση έτσι κατά καιρούς εμπλουτίζω την συλλογή, σε αυτό το post όμως θα σας παρουσιάσω τα ποιο λατρεμένα μου.


Τα body butter είναι μια κρέμα σώματος με βάση το βούτυρο σε συνδυασμό με φρούτα ,ξηρούς καρπούς, αρώματα λουλουδιών και πολλους ακόμα συνδυασμούς για κάθε προτίμηση.Τα body butter  λοιπόν έχουν πολλους θαυμαστές αλλά και πολλους εχθρούς .Εχουν μια πολύ ιδιαίτερη ύφη σαν λιωμένο βούτυρο,γιαυτό και σε μερικούς δεν τους αρέσει καθόλου. Η δικιά μου άποψη και μιλάω πάντα για τον εαυτό μου, οπού τα θεωρώ πολύ καλύτερα από της υγρές κρέμες σώματος, τα θετικά τους πολλα όπως οτι ενυδατώνουν ποιο εντατικά ,σε άποψη με το δικό μου σώμα που με κρατάει για πάρα πολλές ώρες ενυδατωμένη, άλλο θετικό είναι η τεράστια ποσότητα της συσκευασίας 200ml , επίσης έχει πολλές χρήσεις για αυτές σας έχω άλλο post ποιο αναλυτικό και τέλος πολύ καλή τιμή γύρω στα 9.90euro, μιλάω για της κλασικές συσκευασίες και όχι για της συλλεκτικές που βγαίνουν ανά διαστήματα εκεί είναι λίγο ακριβότερα γύρο στα 15,00euro.Τα παραπάνω 5 butter είναι τα αγαπημένες μου και είναι: στα αρώματα των εσπεριδοειδώνκαρύδααμύγδαλοάρωμα λουλουδιώνβούτυρο καριτέ (πολύ πολύ ενυδατικό).

Εσείς ειστε από τους θαυμαστές ή τους εχθρούς τον body butter;
                   Και αν ειστε από τους θαυμαστές ποια είναι τα αγαπημένα σας;


XXX

   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου